Sunday, March 20, 2011

The Subway Ride

I live in the UK. A colleague at work heard this from her boyfriend. He works with someone who said that his sister's friend got the last tube (subway train) home a couple of weeks ago. When she got on there were 5 rows of seats empty but the last row had three people sitting in them. As she was a little afraid, she want and sat opposite these people. She settled down and looked up to see the woman sitting opposite her really staring at her.

So she got out her book and started to read but eery time she looked up the woman was still staring. The train pulled into the next station and a man got on. He looked up and down the carriage, took a look at her and the people opposite her and came and sat next to her. As the train left the station the man leaned back and said quietly in ther ear "If you know what's good fot you, you'll get off at the next station with me". she was scared but thought the best idea would be to get off at the next station as he asked as theer might be pople around.

The next stop comes up and she leaves the train with this man. The man says "Thank God, I didn't mean to scare you but I had to get you off that train. I'm a doctor and the woman sitting opposite you was dead and the two men either side were propping her up". According to the guy who told the story, the girl and the doctor called the police who stopped the train at the next station.

62 comments:

  1. hahahaha wtf, did not see that coming....

    This is just strange...

    ReplyDelete
  2. I love your stories! Awesome blog :)

    ReplyDelete
  3. that would scare me if it happened to me.

    ReplyDelete
  4. Creepy... Imagine yourself there with the corpse staring at you.

    ReplyDelete
  5. damn, what a strange situation to be in.

    ReplyDelete
  6. Holy fuck that made my heart jump. This shit didn't happen really did it?! =| I live in the UK too lol.

    ReplyDelete
  7. I remember hearing that one some time ago. Imo, the scariest stories are the ones where you're being watched but don't know it, or vice versa. Paranoia = fear = win.

    ReplyDelete
  8. that is weird but good story :)

    ReplyDelete
  9. Fuck yes, more stories like this please :D

    ReplyDelete
  10. It was scarry story man! Keep it going, the final was suprise for me! woow.

    ReplyDelete
  11. haha wow, keep writing, you should be published or something. +1 -- following + supporting

    ReplyDelete
  12. wow that is a crazy ass story, I hate trains even when there busy so would defo not get on one so late at night. Btw Im from the uk too

    ReplyDelete
  13. Danm good story dude, gave me the chills.

    ReplyDelete
  14. Na ja, schon gruseligeres gehört ^^

    ReplyDelete
  15. creepiest thing ive seen in a while

    ReplyDelete
  16. very creepy, hope there are going to be more

    ReplyDelete
  17. Jeez, I did ride the tube and it was quite fun but I luckily never met these kinds of people ;)

    ReplyDelete
  18. Thanks for the tip.
    now I want to change the background.

    ReplyDelete
  19. you should try your hand at writing your own

    ReplyDelete
  20. damn that shouldn't be so creepy...

    ReplyDelete
  21. fuck this...corpses on subway..not kewl

    ReplyDelete
  22. New post up, and with some background too.

    ReplyDelete
  23. Good stuff mate that is a crazy story

    ReplyDelete
  24. Wow dude, keep posting stories like that. Followed!

    ReplyDelete
  25. LOL Loving these creepy stories. Perfect for a nice lazy morning.

    ReplyDelete
  26. I love this blog, good creepy story! keep it up, looking forward to your next one!

    ReplyDelete
  27. I <3 short, scary tales. I'm a big fan of Poe and, now, your blog. Following!

    ReplyDelete
  28. hahah creep, thanks for sharing your story!

    ReplyDelete
  29. My God, this is not convenient to read at night alone in my house.. lol..
    grate blog.. following ;)

    ReplyDelete
  30. scary stuff!

    followed for more! :D

    ReplyDelete
  31. Nice story, however, it's most likely just another urban legend along the lines of the "guy in your back seat" thing.

    ReplyDelete
  32. great post. looking forward to reading your next one

    ReplyDelete
  33. wow thats freakin' creepy as hell man.

    ReplyDelete